محرمانگی نتایج آزمون مهارت

محرمانگی نتایج آزمون مهارت
محرمانگی نتایج آزمون مهارت

MELABTEC به عنوان مجری برگزاری آزمون مهارت در جهت رعایت موازین اخلاقی و حفظ اصل بی طرفی و راز داری در قبال مشتریان خود و در جهت رعایت الزامات استاندارد ISO17043 مبنی بر اصل محرمانگی نتایج آزمون مهارت و عدم اطلاع سایرین از نتایج دیگران، اقدام به ایجاد سیستمی نموده است که با استفاده از آن، نتایج شرکت کنندگان در حد بالایی از محرمانگی قرار خواهد گرفت.

در این سیستم با استفاده از نرم افزار طراحی شده توسط MELABTEC  (سیستم یکپارچه نتایج آزمایشات (سینا)) گزارش های نهایی به صورت اختصاصی برای هر یک از شرکت کنندگان آزمون مهارت ایجاد شده که آزمایشگاه صرفا قدرت تشخیص نتایج خود را دارد و سایر داده ها به صورت کدهای تصادفی نشان داده می شود.

با استفاده از سیستم فوق طریق پروفایل خود در سامانه MELABTEC می تواند نتایج را ارسال نماید و بنابراین هیچ فرد دیگری قادر به دانستن داده های ارسال شده از سوی آزمایشگاه برای MELABTEC نخواهد بود.

یکی دیگر از خصوصیات سیستم مورد بحث آن است که در هنگام برگزاری آزمون های مهارت درون سازمانی و درخواستی توسط یک مرجع ذی صلاح ، امکان انجام تبانی را به حداقل خواهد رساند، که این امر برای سازمان ها ، ارگان ها و نهادهای دولتی و خصوصی بزرگ بسیار مهم خواهد بود.

علاوه بر وجود سیستم فوق، کلیه کارکنان MELABTEC که در فرآیند برگزاری آزمون مهارت نقش دارند، خود را ملزم دانسته اند تا با ایراد سوگند وفاداری مطابق با سوگند نامه مرکز، تمام موازین شرعی و اخلاقی را در خصوص اصل رازداری و بی طرفی و تلاش برای کسب رضایت مشتریان رعایت نموده و از افشای هرگونه اطلاعات خودداری نمایند. متن سوگند نامه را می توانید از لینک زیر مشاهده نمایید.